ilaç kullanımına bağlı kilo artışı

ilaç kullanımına bağlı kilo artışıCategory: Kilo vermek istiyorumilaç kullanımına bağlı kilo artışı
salih aydın asked 1 sene ago

Merhabalar.Ben 5 yıldır rahatsızlığım nedeniyle antidepresan ilaçlar kullanmaktayım.Çok fazla kilo aldım.Maalesef ilaçları bırakamıyorum.Nasıl kilo verebilirim?
Saygılarımla..

1 Answers
Best Answer
Diyetisyenler Kulübü Staff answered 1 sene ago

Öncelikle geçmiş olsun salih bey. Beslenmenize dikkat ederek, sağlıksız yiyeceklerden (abur,cubur) uzak durarak günlük yürüyüş+koşu egzersiz gibi spor dalları ile formunuzu koruyabilirsiniz. Ancak diyet kişiye özel olup, bulunduğunuz bölgede bir diyetisyenden randevu almanızı öneririm. Hem daha sağlıklı, hem de daha hızlı kilo vermenize yardımcı olacaktır.
Sağlıklı günler dilerim.

Başa dön tuşu

Log In

Forgot password?

Don't have an account? Register

Forgot password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Log in

Privacy Policy

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.

Kapalı